L’espai del client: Hapo Sushi, un negoci en creixement

L’espai del client: Hapo Sushi, un negoci en creixement

Leo Hergen és el creador de Hapo Sushi (www.hapoweb.com), un negoci que compta a dia d’avui amb el restaurant Sake Bar de Mataró i amb dues botigues amb servei a domicili i degustació, una a Mataró i l’altre a Arenys de Mar, que donen servei a una desena de municipis de la comarca del Maresme. El proper repte és obrir franquícies per tota la península amb la marca registrada Nipon perquè puguin oferir el mateix producte pel que fa a varietat i qualitat. Aquesta empresa,  que compta amb una aplicació mòbil pròpia per demanar menjar a casa, compta amb 48 treballadors.

Com va començar Hapo Sushi?

L’any 2015 quan em trasllado a Mataró i comprovo que no hi ha “take away” de menjar japonès. Jo, que ja vinc del món de l’hostaleria, decideixo muntar Hapo Sushi al carrer Consol Nogueres de Mataró. Vaig anar a molts indrets, als referents del món del Sushi per agafar idees i vaig aplicar les millors al meu negoci. A dia d’avui, pots anar al restaurant Sake Bar del carrer de Cuba de Mataró i també demanar servei a domicili si vius a Mataró, Cabrera de Mar, Argentona, Sant Andreu de Llavaneres, Caldes d’Estrac, Arenys de Mar i de Munt, Sant Vicenç de Montalt i Canet de Mar. Disposem de tres locals propis, que era l’objectiu del principi.

Hi ha molta competència en el sector? Quin és el vostre valor afegit?

Avui hi ha 14 restaurants entre japonesos autèntics i xino-japos que en diem nosaltres. A mi sincerament no em preocupa la competència perquè això és una moda però al final del camí només quedarem els bons. El nostre producte, de les millors qualitats, la nostra oferta variada i el servei que donem és el millor. Pensa que disposem d’un catàleg que enviem als 19.000 clients de la base de dades; disposem d’una aplicació mòbil pròpia de petició de menjar a domicili i una flota amb 7 motos per repartir; també hem creat una moneda virtual, la hapo coin, que s’acumula amb les comandes i després la pots bescanviar en les properes comandes.

Quins objectius teniu per aquest 2019?

Després d’haver aconseguit els objectius que ens vam plantejar en el pla de negoci inicial, ara és el moment d’obrir franquícies. Volem obrir-ne 18 sota la marca registrada Nipon per oferir el mateix producte, el mateix bon tracte i imatge així com preus competitius. Tampoc tenim pressa i seleccionarem el nostre franquiciat amb cura.

Què en penses dels serveis d’ADVISORIA?

ADVISORIA ens ha acompanyat amb tot el procés de registre de la marca, creació dels contractes pels franquiciats i el pla d’empresa dels propers anys. Estem molt satisfets per la professionalitat i el tracte rebuts.

Deixa un comentari