Espai del Client: Pneumàtics Tonico, servei integral del vehicle

Espai del Client: Pneumàtics Tonico, servei integral del vehicle

EmailLinkedInTwitterFacebookGoogle+

Amb tallers a Granollers i a Les Franqueses del Vallès, l’empresa Pneumàtics Tonico (www.tonico.cat) compta amb 10 treballadors que ofereixen un servei integral per turismes, motos i 4X4. El que va començar com un taller exclusivament de pneumàtics fa 4 generacions, amb el besavi Tomàs Tonico, avui en dia és un taller que ofereix tot el que necessita el client actual per tenir el seu vehicle en les millors condicions. Els germans Toni i Òscar al taller de Granollers i en Carles, al de les Franqueses del Vallès, són al capdavant d’aquesta empresa familiar que s’ha adaptat als nous temps i a les noves necessitats.

 

Quan va néixer Pneumàtics Tonico?

El meu avi, en Tomàs Tonico, va venir de Vic a Granollers i ell ja havia treballat en el que aleshores poder havia estat un dels primers tallers de pneumàtics de Catalunya, el Taller Penedès. Quan es va establir a Granollers primer va obrir un petit taller, tant petit que havien d’arreglar els cotxes al carrer i al cap d’uns anys van comprar aquest solar del carrer Foment i van construir aquesta nau on som ara. I a Cardedeu, bé, al terme municipal de les Franqueses del Vallès, es va obrir fa uns 25 anys.

Quins serveis oferiu?

Durant els primers anys només fèiem canvi de pneumàtics però fa uns 10 anys que vam diversificar el negoci i som un taller integral perquè el client que ve, passi el que li passi al seu vehicle, li solucionem. Des de mecànica, electrònica, pneumàtics, aire condicionat, xapa i pintura… Nosaltres comptem amb un client fidel que el que vol és no haver-se de preocupar, ens porta el cotxe o la moto i nosaltres li preparem.

Quin és el vostre afegit respecte la competència?

Doncs que som un taller que s’encarrega de tot, que gestiona tots els problemes que puguin sorgir en un vehicle. I això ho fem amb una gestió personalitzada, amb l’experiència que ens avala i a un preu competitiu.

Quina importància té revisar els pneumàtics i el motor abans d’un viatge?

Doncs és bàsicament per seguretat i per evitar un contratemps en el trajecte, que no et quedis aturat en mig de la carretera o l’autopista. Hi ha 20 punts vitals a l’automòbil que cal revisar de forma periòdica i abans d’un viatge llarg. Amb aquesta revisió, que pot durar 15 minuts, nosaltres ja podem detectar si tot està correcte o si cal arreglar alguna cosa.

Ara és una època forta pels tallers?

Els mesos de desembre i de juliol són els de més volum de feina.

Com valoreu els serveis que us dona ADVISORIA?

Nosaltres estem molt contents i fa moltíssim que treballem amb ells. El nostre balanç és més que positiu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>