Espai del client: SAEXPA, experts en transformació del filferro

Espai del client: SAEXPA, experts en transformació del filferro

EmailLinkedInTwitterFacebookGoogle+

L’empresa Industria de Expositores y Parrillas, S.A. (SAEXPA) es dedica, des de l’any 1985, a proporcionar solucions a diferents sectors que necessiten productes elaborats amb filferro. Un grup de 50 professionals treballen amb la millor maquinària per a la deformació i la soldadura del filferro i poder crear així tot tipus de productes: panell de malla amb reforç; cistelles apilables; carros d’alimentació d’acer inoxidable, entre molts altres productes i serveis. L’empresa, amb seu a Lliçà de Vall, té clients arreu d’Europa. Al capdavant d’aquesta gran empresa està el seu gerent, Jordi Poblet, amb qui parlem en aquesta entrevista i amb la seva filla, l’enginyera, Laia Poblet.

Com va iniciar-se la vostra activitat empresarial?

Va començar l’any 1985, quan l’empresa del mateix sector per la que jo treballava va plegar. Aleshores em vaig posar pel meu compte a Sant Adrià del Besòs i érem dos treballadors. Van ser temps molt durs perquè treballàvem moltes hores i sobretot perquè havíem de fer totes les tasques.

Quina ha estat la vostra evolució com a empresa?

El creixement al principi va ser progressiu però quan vam fer el salt important a nivell empresarial va ser a principis dels 90 quan vam anar a buscar clients europeus. Els primers van ser els francesos i després l’abast es va ampliar. Actualment tenim clients nacionals com Soler Palau Sistemes de Ventilació, però també tenim productes nostres en centres logístics d’empreses tan conegudes com Ikea, Amazon o Bricodepôt. En aquesta evolució empresarial, vam traslladar la nostra activitat a Lliça de Vall, on valorem la bona comunicació que hi ha amb les principals rutes d’exportació cap a Europa.

Com és el sector, hi ha molta competència?

Abans érem uns 20 i ara som 3 que lluitem pel mateix mercat. Cap als anys 2000 va entrar la competència xinesa que va ser ferotge pel que fa als preus però el client es va adonar que la qualitat no era la mateixa i el que va marxar, va tornar. Allò va servir per fidelitzar molt al client i això és bo.

Quin és el vostre valor afegit?

Doncs precisament aquesta qualitat de la que parlàvem i també la flexibilitat que oferim al client per poder produir allò que realment necessita. Cada any hem invertit en maquinària i juntament amb el nostre equip de professionals podem fer moltes coses i de forma ràpida.

Què espereu del 2018?

Nosaltres hem passat de ser una PIME a una gran empresa i el que esperem d’aquest 2018 és continuar en la línia de creixement que portem. Per nosaltres és un repte i una responsabilitat continuar oferint el servei i producte de qualitat de sempre.

Com valoreu els serveis que rebeu per part d’ADVISORIA?

ADVISORIA s’encarrega del tema fiscal i laboral de l’empresa. Vam confiar en l’equip pel seu dinamisme i durant aquest temps podem dir que estem molt contents perquè són experts en els temes que nosaltres necessitem, i també pel bon “feedback” que rebem sempre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>