Espai del client: Strategycomm, agència de comunicació

EmailLinkedInTwitterFacebookGoogle+

Strategycomm  és una agència de comunicació amb 17 anys d’experiència que durant aquest temps ha portat la comunicació de moltes petites i mitjanes empreses, autònoms, entitats, institucions i gremis. Amb la seva seu principal a Mataró i amb en Joan López al capdavant, aquesta agència de comunicació fa totes les tasques necessàries perquè els seus clients aconsegueixin els seus objectius: tenir més clients, obtenir millors resultats i/o aconseguir posicionar millor la seva marca en un mercat molt competitiu en tots els àmbits.  Per aconseguir-ho planifiquen la millor estratègia comunicativa, ja sigui a través de la gestió de les xarxes socials, administrant aparicions en mitjans de comunicació, posicionament web, creació de logos, organització d’esdeveniments, creació de webs i continguts multimèdia, entre d’altres.

Quan i per què neix Strategycomm?

Strategycomm va néixer l’any 2000 amb l’objectiu d’ajudar a les pimes a tenir les mateixes eines de comunicació que les grans companyies. En un món cada vegada més digitalitzat, les oportunitats de negoci sorgeixen estant present on el client et pugui trobar.

Quin és el vostre punt fort respecte la competència?

El nostre punt fort és la nostra implicació i la proximitat amb el client. Amb un equip multidisciplinar, nosaltres preferim equivocar-nos al costat del nostre client, que no pas no ser-hi.

Com ha canviat la comunicació en aquests 17 anys de trajectòria?

La comunicació ha canviat moltíssim i nosaltres hem intentat anar per davant d’aquests canvis. A Strategycomm, primer vam fer la feina d’anar de la mà dels nostres clients per entrar en el món web, després els vam ajudar a entrar a les xarxes socials i ara en molts casos els ajudem al posicionament digital.

La majoria de suports de comunicació en els que ara apareixen els clients, com per exemple el digital “Economia de Hoy”, o bé una xarxa social com Linkedin, no existien quant vam començar. Avui dia pot arribar a més gent, i per tant tenir més impacte, un vídeo al Facebook que un anunci a La Vanguardia.

Què us demana el client, què busca quan demana els vostres serveis?

El client demana resultats. Avui dia el client vol tenir una estratègia de comunicació vinculada a la seva estratègia comercial. Més que exhibir-se, el client vol vendre.

Com heu sobreviscut a la crisi?

Amb moltes dificultats, com la majoria, però treballant molt i fent un esforç per adaptar-nos-hi. El mercat canvia molt ràpidament i també ho fa la comunicació. Abans era molt important sortir 30 segons a la tele, ara ho és més que aquests 30 segons a la tele es viralitzin i tinguin fins i tot més difusió que un programa de televisió.

Quins reptes de futur teniu?

El gran repte sempre és millorar. Hem reforçat l’equip digital i de disseny i la nostra presència amb oficines a Madrid i a l’estranger. Treballem perquè el nostre client ens percebi com una part més del seu equip.

Com a clients d’ADVISORIA, com valoreu els seus serveis?

Fantàsticament. ADVISORIA és un equip que t’atén de pressa i et resol problemes. Nosaltres volem dedicar-nos a la comunicació, no a gestions administratives. Saber que hi ha algú que ens ajuda en aquest aspecte ens dóna tranquil·litat i ens permet fer només el que sabem fer: comunicar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>