Nicolás Medina, G2 Visual Group

L’empresa G2 Visual Group va néixer fa vuit anys i com diu el seu eslògan “Creamos tu imagen visual”, es dediquen al sector de la retolació i la publicitat corpòria. Els germans Nicolás i Marcos Medina són al capdavant d’aquesta empresa, amb seu a Vilassar de Mar i a Toulosse (França), que té clients de tota Europa. La innovació, la diversitat de funcions a les que arriben, la recerca constant de nous clients i mercats i el seguiment personal dels treballs que fan són la seva clau de l’èxit, el seu valor afegit en un mercat amb alta competència.

 Com va néixer G2 Visual Group?

L’empresa farà 8 anys el proper mes de gener però el meu germà Marcos i jo fa més de 15 anys que ens dediquem a la imatge corporativa. Al començar vam veure que aquí la gent es dedicava molt o exclusivament al rètol de botiga, al comercial però això nosaltres ho volíem canviar. Aleshores vam començar a viatjar molt, anar a fires… per saber com es treballava a altres indrets. En un d’aquests viatges, de forma fortuïta en una aeroport, vam conèixer a un italià que tenia una necessitat empresarial del nostre àmbit i que anava molt més enllà de fer el típic rètol de botiga. Aquest client es va convertir, d’alguna manera, en la nostra obertura a noves formes de treballar.

 Com treballeu, quin és el vostre valor afegit respecte la competència?

Nosaltres oferim al client una diversitat de feines que el retolista de base no fa, fem des de corporis, a manipulats, volum, treballs amb fusta… fem realitat el que necessita el client. I fem tot el procés des del disseny, fins a la fabricació, el muntatge i l’entrega. Fem des d’estands per fires, com claus en mà per botigues de franquícies, tòtems interactius…

 Quants treballadors teniu i com us organitzeu?

Som 8 treballadors i la nostra forma de treballar passar per no externalitzar cap treball, el meu equip es desplaça on faci falta per realitzar l’encàrrec. Treballem així perquè vam tenir una mala experiència amb un molt bon client quan vam externalitzar una feina.

 Quina és la vostra àrea d’acció?

Treballem aquí però sobretot a França i a Itàlia. De totes maneres sempre estem a la recerca de nous clients i mercats, jo visc com si sempre estiguéssim en crisi. És la forma de ser creatius, estar al dia i no relaxar-se mai. Jo crec que és la única forma de treballar, en constant recerca.

 Quines són les vostre expectatives de futur?

En aquests moments la nostra intenció és centrar-nos en disposar d’una cartera de clients grans o mitjans i anar deixant de banda, en la mesura del possible, el petit client que encara atenem però les grans línies són aquestes.

 Des de quan treballeu amb ADVISORIA i com ho valoreu?

Hi treballem des d’aquest 2017 i la veritat és que van anar a parar per un tema fiscal que ens van solucionar d’una forma molt professional. Ara ens porteu tot el tema fiscal i laboral i estem molt contents.

]]>