L’espai del client: Mas Pujol

L’espai del client: Mas Pujol

El cap de setmana del 14 i 15 de febrer es va celebrar a Mataró el Saló Boda Mataró-Maresme, una fira on s’hi troben tots els elements necessaris per organitzar un casament, esdeveniment o trobada familiar. Un any més hi va assistir Cristina Rimblas, responsable de Mas Pujol (www.maspujol.cat) i de Santa Helena (www.santahelena.cat) on se celebren casaments des de fa dècades.

La gent encara es casa?
Per sort sí, i la veritat és que en el nostre negoci, que es treballa més o menys a un any vista, hem constatat que les coses van millor. Després d’un any 2013 molt dur on vam registrar fins a quatre anul·lacions per la por del client a quedar-se sense feina i no poder pagar, el 2014 va anar millor i aquest 2015 notem un augment considerable. De fet, el 2015 el tenim gairebé ple i ja tenim encàrrecs pel 2016.

Quin tipus de casaments feu?
Tenim dos espais, el Santa Helena amb més capacitat i que s’ha renovat als nous temps on celebrem casaments però també reunions empresarials i tot tipus de festes. També disposem de Mas Pujol, més petit i on també celebrem molts casaments i celebracions “hand made” o d’estil vintage.

Com és un casament “hand made” o vintage?
El tema vintage s’aconsegueix molt amb la decoració i el tema “hand made”, ara molt de moda, és el fet que la parella s’impliqui en l’organització del seu propi casament. Des dels detalls pels convidats que ha pogut fer un familiar o els mateixos nuvis, fins a guirnaldes que ha cosit una de les mares o arribar amb la bicicleta de la parella o mil i una històries… el resultat de tot plegat és cada casament es converteix en únic, amb aquell toc especial, romàntic.

A Mas Pujol també hi heu fet concerts a l’estiu, continua en marxa la iniciativa?
I tant, de fet aquest estiu serà la quarta edició i ja tenim l’eslògan: “Després de Santes, Mas Pujol”. Se celebrarà del 31 de juliol al 2 d’agost i com sempre intentem portar a un artista emergent, a dos consolidats i a un grup de jazz.

Des de fa prop de 5 anys que sou clients d’ADVISORIA, com ho valores?
Ho valoro molt positivament, en un moment determinat ens van assessorar perquè teníem un històric important amb una complexitat determinada i ens van agafar de la mà. Van entendre de forma molt clara la situació i ens ho han solucionat amb un tracte molt professional i proper alhora. A dia d’avui ens porten els temes fiscals i laborals de l’empresa i qualsevol aclariment.

Deixa un comentari